Reklamačné podmienky

Prevádzkovateľ internetového portálu

Názov spoločnosti: UP AND DOWN s.r.o. 
Ulica a číslo: Slavojova 579/9
Mesto a PSČ: 128 00 Praha 2
Štát: Česká republika
IČ: 02000075
DIČ: SK4120066049

Zodpovedné osoby a kontakt

Zákaznícka linka: +421 233 329 129
Webová stránka: www.candlemania.sk
Email: podpora@up-anddown.com
Pracovná doba: PO – PIA od 9:00 – 17:00 hod.

 

ABY SME TO ZJEDNODUŠILI, TU JE STRUČNÝ POSTUP, ČO ROBIŤ, AK ZISTÍTE , ŽE JE TOVAR CHYBNÝ ČI POŠKODENÝ: 

  • O reklamácii nás informujte telefonicky alebo e-mailom (podpora@up-anddown.cz, tel. +421 233 329 129). Budete vyzvaný k doloženiu fotodokumentácie alebo inej identifikácie reklamácie a návrhu riešenia (výmena, vrátenie peňazí atď.). Pokiaľ bude zrejmé, že je tovar skutočne vadný, zariadime na naše náklady prostrednictvom Zásielkovne. Následne Vám buď vrátime peniaze, alebo tovar vymeníme. S riešením reklamácie Vám teda nevzniknú žiadne náklady, nemusíte tovar baliť ani posielať poštou.

  • Reklamácie riešime väčšinou do týždňa, v zložitejších prípadoch do 30 dní. Vždy obdržíte informácie o vyriešení reklamácie.

  • Pokiaľ chcete tovar poslať, prosíme  na adresu:  

    UP AND DOWN s.r.o.
    Pod Soutratím 1559/5
    101 00 Praha 10
    Česká Republika

V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku. Také zásielky nebudú prevzaté!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.